Мағлұмдалған қайтарым процедурасы
Мағлұмдалған қайтарым – өкілге тапсырысты төлеген кезде сайтта ресімделген электронды қайтарым сомасын төлемеуге мүмкіндік береді.
Мағлұмдалған қайтарымды берудің шарттары:
- Мағлұмдалған қайтарым кампаниясына 1 рет беріледі;
- Мағлұмдалған қайтарым қайтарудың барлық себебіне сай істеледі, салмағы 100 г, «толық салынбау» себебінен басқа;
- Мағлұмдалған қайтарымның сомасы шот фактура бойынша келген тауардың құнымен есептеледі, бірақ 5000 теңгеден артық емес. 5000 теңгеден артық электронды қайтарым жасалса, өкіл тапысрысты төлеген кезде Мағлұмдалған қайтарымның сомасына енбеген соманы төлеуге міндетті.
- Қайтарылатын тауарды өкіл компания сайтында қайтарымды ресімдеген күннен 3 жұмыс күні ішінде жіберу керек
- Қайтарым сомасы шоттан қайтарым қоймаға қайтып келгеннен кейін алынады.
Мағлұмдалған қайтарымды қабыл алмау себептері
- Егер қайтарым пайызы соңғы үш кампаниядағы барлық тапсырыстардың 20 пайызынан асса.
- Егер бұл бір кампания ішінде сайтта ресімделген 2-ші не одан да көп қайтарымм болса
Толық салынбауды ресімдеуде Мағлұмдалған қайтарымды қабыл алмау себептері
- Гере тапсырыстан бұрын Мағлұмдалған қайтарым қызметімен тауар қайтарылса
- Ф.51 акты ұсынылмай 100 грамнан артық толық салынбау ресімделсе.
- Егер бұл 8 кампаниядағы актыны ұсынбай 100 грамнан төмен толық салынбау себебміне ресімделген 3 қайтарым болса
8 кампанияға Мағлұмдалған қайтарым жабылады, егер:
- Қайтарылатын тауар сайтта қайтарым ресімделгеннен кейінгі 38 күн ішінде түспесе;
- Қайтарылатын өнім қоймаға 2 рет 28 күннен кейін, бірақ қайтарымды ресімдеген күннен 38 күн мерзімде
- Салмағы 100 грамнан астам толық салынбау ресімделсе, ф,51 акты 8 кампания ішінде 3 рет жіберілмесе.
- Акт ұсынылмаған жағдай салмағы 100 грамнан аспайтын толық салынбай 8 кампания ішінде 3 рет кездессе
Қызмет жабылғаннан кейін 8 кампаниядан соң қайта беріледі.
Электронды қайтарымды мағлұмдау жөнінде өкілген ақпараттық қолдау
Өкілге ақпараттық қолдау ретінде, мағлұмдалған қайтарымның жағдайын білу үшін – мына жағдайда СМС және www.avon.kz сайтындағы өкілдің парағына электронды хат жіберу
СМС хабарламалар өкілге келесі жағдайда жіберіледі:
- қайтарымды хабарлау: «**** теңгеге қайтарым мағлұмдалды. 3 жұмыс күні ішінде жіберіңіз»;
- егер 28 күннен соң мағлұмалдалған қайтарым «күту – ашық» статусында болса, яғни қоймаға түспесе, «сіз мағлұмдаған тауар түспеді. Нақтырақ сайтта» СМС жіберіледі. Бұл смс қайтадан 10 күннен соң егер қайтарым «күту - ашық « статусында болса, жіберіледі.;
-егер қоймаға қайтарым түскенде, қайтарымның мағлұмдалған тұсындағыдан 10 пайыз немесе одан да да көп сома жабылса, 1 айыппұл есептеледі, СМС «мағлұмдалған тауар толығымен түскен жоқ. нақтырақ сайтта»;
-қайтарым қоймаға толық түскенде, ол жабылады. СМС «мағлұмдалған қайтарым жабылды. Нақтырақ сайтта»;
- алыңғы параграфта көрсетліген кез келген мағлұмдалған қайтарымды қабыл алмау, СМС «сізге қайтарымды мағлұмдау қызметі берілмейді. Нақтырақ сайтта»;
- өкілден қайтарылған сома, соңғы 3 кампания саудасынан 20 пайыз артық, СМС «сізге осы кампаниядан бастап 8 кампания бойы мағлұмдалған қайтарым қызметі көрсетілмейді. Нақтырақ сайтта»
Смс жібергенде, өкілге www.avon.kz сайтының «хабарлама» тарауындағы оның парағына нақтырақ ақпарат жіберіледі. Алынған е-мэйл хабарлама қайтарымды мағлұмдау күні, оның электронды нөмірі, ос кездегі статусы немесе статусының өзгеру себебі көрсетіледі.
мағлұмдалған қайтарымның статусын өкіл контакт орталығындағы телефон бойынша біле алады +7 (727) 330-32-32(қоңырау Қазақстан бойынша ақылы) , +7 (702) 008-00-08